تریلر بونکر حمل سیمان سه محورمارال

تریلر بونکر حمل سیمان سه محورمارال

بونکر حمل سیمان سه محور

بونکر حمل سیمان سه محور وسیله ای شبیه به یک سیلو است، با این تفاوت که قابلیت حمل دارد و توسط تریلر یا قطار باربری حمل می‌ شود و می‌ توان با استفاده از آن سیمان فله ای را از نقطه ای به نقطه ی دیگر جابجا کرد، که در روند این جابجایی، کیفیت بالای سیمان حفظ خواهد شد. در حقیقت، بونکر ها سوله های خاص می باشند که نفوذ پذیری در آن ها تقریباً غیر ممکن است و همین موضوع باعث می‌ شود تا قابل استفاده در مسافت‌ های طولانی باشند و به خوبی کیفیت سیمان را حفظ کنند. یکی از انواع بونکر ها، بونکر حمل سیمان سه محور می باشد.

این بونکر توسط نمایندگی مارال تریلر تهران به فروش می رسد، تا همه ی افرادی که قصد خریداری بونکر سه محور مارال را دارند، بتوانند محصول مورد نظر خود را از طریق این نمایندگی خریداری کنند.

تلفن مرکز تماس :

  • 021-55244527
  • 021-55245078

آدرس: تهران اسلامشهر شهرک کامیونداران بلوار امام علی نبش میدان امام

دلیل استفاده از بونکر چیست؟

همانطور که گفته شد بونکر برای حمل سیمان استفاده می‌ شود و سیمان هم یکی از مصالح ساختمانی مهم به حساب می آید.
در گذشته ها اکثر ترکیبات سیمانی توسط استاد کار و یا معمار به صورت دستی تهیه می‌ شدند و این افراد با وجود تخصص و مهارت بالایی که داشتند، اقدام به ساخت ترکیب سیمان می‌ کردند و به محض ساخت ترکیب از آن استفاده می‌ کردند.

اما امروزه با وجود گسترش روند ساخت و ساز و افزایش متراژ و تعداد و طبقات ساختمان ها، نیاز انسان ها به سیمان افزایش زیادی پیدا کرده است و طبیعتاً نمی‌ شود که از این روش سنتی برای پروژه های گسترده استفاده کرد و نمی توان به صورت لحظه‌ای اقدام به ترکیب و ساخت سیمان داشت.
در نتیجه کارخانه های زیادی تاسیس شدند که با دستگاه و تجهیزات پیشرفته ای که دارند، ترکیب سیمانی را تولید می‌ کنند که به این ترکیب سیمان فله ای گفته می شود و کارفرما ها برای ساخت ساختمان های خود سیمان فله ای را بر اساس میزانی که نیاز دارند خریداری می کنند.

نکته ی مهم که در رابطه با سیمان های فله ای وجود دارد این است که سیمان‌ های فله ای قابلیت بسته بندی ندارند و مثل آجر یا سایر مصالح به سادگی استفاده نمی‌ شوند. زیرا سیمان فله ای ترکیبی است که به سرعت و رطوبت را به خود جذب می کند و وقتی که ساکن بماند و در معرض هوای آزاد قرار بگیرد ممکن است در عرض چند دقیقه خشک شود و مانند سنگ شود و خاصیت سیمانی خود را از دست بدهد. در چنین شرایطی بونکر مورد استفاده قرار می گیرد.

طریقه نگهداری از سیمان در بونکر

بونکر حمل سیمان سه محور به خوبی از سیمان فله ای به بهترین شکل ممکن محافظت می کند و از آن در برابر رطوبت و نفوذ هوا مراقبت می کند تا سیمان فله ای بعد از گذشت ساعت ها و یا حتی روز ها، باز هم مانند دقایق ابتدایی تازه و موثر باقی بماند.
در محفظه ی بونکر سیمان، تحت هیچ شرایطی رطوبت خود را از دست نمی دهد و رطوبت جدید هم جذب نمی کند. زیرا امکان نفوذ اکسیژن در محفظه ی بونکر وجود ندارد و کاملا ایزوله می باشد.

شاید این پرسش برای بسیاری از افراد به وجود بیاید که در بونکر سیمان کاملاً ثابت و بدون حرکت باقی می ماند و ممکن است این اتفاق ساعت ها طول بکشد. چگونه ممکن است سیمان طی این ساعت ها خشک نشود؟

در پاسخ باید بگوییم که بونکر ها کاملا ایزوله شده می باشند و بدین‌ترتیب سیمان سرعت واکنش بسیار کمتری دارد و علاوه بر این، بونکر به گونه‌ ای طراحی و ساخته می شود که حرکتی تریلر یا قطار را به خوبی جذب می کند. پس این اطمینان وجود خواهد داشت که ترکیب سیمان تحت هیچ شرایطی خشک نخواهد شد. بونکر حمل سیمان سه محور هم دقیقا به همین صورت طراحی و ساخته شده است و امکان منتقل کردن حرکت های مختلف تریلر یا قطار را به ترکیب سیمان دارا می باشد.

ویژگی های بونکر حمل سیمان سه محور

بونکر حمل سیمان سه محور ساختاری بسیار باکیفیت دارد و شاسی و قطعات آن فلزی می باشد و از متریال فولاد ساخته شده است، که استحکام بسیار بالایی دارد و می‌ تواند در برابر گذر زمان و ضربه های مختلف مقاومت بالایی از خود نشان دهد. نوع محور این تریلر بونکر است محور می باشد و ۹ تنی دیسکی و کاسه ای دارد با که با محور جلو به بالا رونده مجهز شده است.

ترمز این تریلر ساخت آلمان است و دارای شیر سبک و سنگین اتوماتیک می باشد که به همراه بوستر جفت و سیستم EBS و RSP ساخته شده است. این ترمز دارای سیستم الکترونیکی ضد بلوکه ترمز و ضد واژگونی است که باعث می شود امنیت راننده در هنگام رانندگی با این تریلر حفظ شود.
تعداد رینگ این تریلر به ۶ عدد می‌ رسد که از نوع یک تکه HL3 می باشد و ساخت کشور ترکیه و تحت لیسانس آلمان است.

لاستیک های این تریلر نیز ۶ حلقه هستند که از برند بارز تولید شده اند و دارای ۲ سال گارانتی نیز می باشد. شما می توانید با خرید از نمایندگی مارال تریلر تهران، از خدمات گارانتی آن بهره ببرید و در صورت بروز مشکل برای تریلر بونکر حمل سیمان سه محور، با استفاده از خدمات مربوط به گارانتی بدون پرداخت هزینه ی خاصی مشکلات آن را حل کنید. برای خرید این بونکر باکیفیت سایت لائودیسه به عنوان یک نمایندگی معتبر و مناسب، در خدمت شما می باشد.

Call Now Button