تریلر یخچالی سه محور مارال

تریلر یخچالی سه محور مارال

تریلر یخچالی سه محور مارال

تریلر یخچالی سه محور مارال به تریلری گفته می شود که شباهت زیادی به تریلی های معمولی دارد اما در قسمت بار یا کانتینر آن یخچال بزرگ قرار گرفته است و به همین علت نام آن تریلر یخچالی شده است.
این تریلر کاربرد بسیار زیادی دارد و معمولاً توسط شرکت های مختلف برای انتقال مواد گوشتی، لبنیات و بستنی ها و نوشیدنی ها و… استفاده می شود.
البته علاوه بر این موارد برخی از میوه ها که در اثر گرمای هوا ممکن است ظاهر خود را از دست دهند، مانند توت فرنگی و هلو نیز در این یخچال ها قرار می گیرند تا بدون تغییر در ظاهر از شهری به شهر دیگر جابجا شوند.

در کنار تمام این موارد باید بدانید که این تریلر هیچ محدودیتی برای جابجایی نوع بار ندارد و هر نوع ماده ی غذایی یا میوه، قابلیت حمل در این تریلر و همچنین تانکر حمل سوخت سه محور برای حمل سوخت را خواهد داشت و همین مسئله باعث شده است که یک ماشین بسیار کاربردی و مناسب به شمار بیاید.

تلفن مرکز تماس :

  • 021-55244527
  • 021-55245078

آدرس: تهران اسلامشهر شهرک کامیونداران بلوار امام علی نبش میدان امام

اتاق یخچالی چیست؟

اتاق یخچالی به اتاقک هایی گفته می‌ شود که در تریلر های یخچالی قرار می‌ گیرند و معمولاً به شکل یخچال سه محور اتاق پنلی یا یخچال سه محور اتاق یک تکه هستند.
در هر صورت مکان مناسبی برای نگهداری غذاها و میوه های فاسد شدنی به شمار می آیند. این اتاق های یخچالی عایق مناسبی برای گرما و سرما محسوب می‌ شوند و می‌توان از آن ها برای حمل و نقل موادی که نیازمند دمای خاص می باشند، استفاده کرد.

جنس بدنه ی این اتاقک ها از ساندویچ پانل ساخته می شود. به طور کلی تمام قسمت های یخچال ایزوله شده است که این مسئله به جلوگیری از اتلاف انرژی کمک زیادی می‌ کند و باعث می‌ شود مواد غذایی از تمام آلودگی های احتمالی هم در امان باشند.
اینکه می‌ گوییم بدنه ی این اتاق ها از پانل ساخته می شود منظور به ورقه های آهنی گالوانیزه و متراکم شده می باشد. که به آن ها هسته پلی اورتان تزریق شده است و در نهایت یک ماده عایق مانند پدید می آید که به نام پانل شناخته می شود و برای ساخت اتاقک های یخچالی به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.

این اتاقک ها برای حمل بار در قسمت کانتینر تریلر یخچال سه محور مارال نصب می شوند و از خراب شدن فاسد شدن و کپک زدن انواع غذا ها جلوگیری می کنند.
اگر بخواهیم در رابطه با نوع کارکرد و طریقه ی کار این اتاقک ها صحبت کنیم باید بگوییم که هوای خنک از سمت کف اتاق وارد یخچال می شود و یک هوای یکنواخت سرد را ایجاد می‌ کند تا محیط مناسبی برای نگهداری انواع مواد غذایی و میوه ها فراهم شود.

ساختار اتاق تریلر یخچالی سه محور مارال

همان طور که گفته شد اتاق تریلر یخچالی سه محور مارال، یک یخچال ایزوله شده به حساب می‌ آید که پوشش کف آن از آلومینیوم ریل دار پلی اورتان می باشد و ضخامت برابر با ۱۵۰ میلیمتر دارد و یک لایه ورق آلوزینک هم روی آن قرار گرفته است؛ که در مجموع باعث مقاومت بسیار بالای آن شده است.

دیواره ی جلو و سقف از ساندویچ پانل ۱۰۰ میل با دو ورق آلو زینک پیش رنگ شده اروپایی ساخته شده‌ اند و کیفیت بسیار بالایی دارند. دیوار ها و سقف نیز از ساندویچ پانل دو رو، ورق آلوزینک با ۲۵ میکرون رنگ از بیرون و ۷ میکرون پرایمر ساخته شده اند.
در مجموع با وجود تمام این موارد می توانیم بگوییم که ساختار اتاق این تریلر بسیار مناسب و مقاوم است و در برابر سرمای بسیار بالای هوا دچار آسیب نخواهد شد و محیط مناسبی برای مواد غذایی مختلف محسوب می شود.
این اتاق دارای سیستم تهویه مطبوع هم می باشد تا بوی مواد غذایی مختلف به ویژه مرغ، ماهی و گوشت، احساس نشود.

ساندویچ پانل یخچالی چه ویژگی هایی دارد؟

ساندویچ پانل که عضو اصلی تشکیل دهنده ی یخچال سه محور اتاق پنلی و یخچال سه محور اتاق یک تکه می باشد، از ویژگی های مثبت زیادی برخوردار است که این ویژگی ها عبارتند از:

  • مقاومت و استحکام بالا
  • طول عمر مناسب
  • قدرت تحمل وزن مواد غذایی سنگین
  • قابلیت حفظ سرمای محیط و ثبات سرمای هوا
  • جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی ومیکروب گرفتن آن ها
  • کاهش دهنده ی مصرف انرژی
  • عایق گرما، سرما و صدا

ساختار شاسی و ابعاد تریلر یخچالی سه محور مارال

ابعاد تریلر یخچالی سه محور مارال نسبتا مناسب است. طول آن برابر با ۱۳۶۰۰ میلی متر و حجم آن معادل ۷۹ متر مکعب است. ارتفاع بارخور این تریلر ۲۲۵۰ میلی متر می باشد و عرض بارخور آن ۲۵۵۰ میلی متر است و به طور کل ابعاد قابل قبولی دارد که برای حجم بالایی از مواد غذایی مناسب خواهد بود.
قطعه ی فلزی هم از فولاد ساخته شده‌ اند که تمام آن ها استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارند و همراه با جوش co2 اتومات ساخته شده‌ اند که این مسئله به استحکام و مقاومت آن ها می افزاید و باعث می شود، که در برابر گذر زمان، خوردگی، رطوبت و انواع ضربه ها هیچ آسیبی نبینند.

سیستم ترمز تریلر یخچالی سه محور مارال

سیستم ترمز تریلر یخچال سه محور مارال ساخت کشور آلمان است و با شیر سبک سنگین اتوماتیک به همراه بوستر جفت می باشد که دارای سیستم الکترونیکی ضد بلوکه ترمز و ضد واژگونی است.
این مسئله نشان می‌ دهد که تا چه میزان امنیت این تریلر بالا است و می‌ توان در جاده های شیب دار و پیچ و خم با خیالی راحت از این استفاده کرد. تریلر یخچالی مارال، علاوه بر اینکه یخچال بسیار باکیفیت و خوش ساخت دارد، سایر قطعات و اجزای آن هم کیفیت بالایی دارند و همین مسئله باعث می‌ شود که برند مارال یک برند خاص و معتبر در میان تمام تریلر ها به شمار بیاید.

سایر ویژگی های تریلر یخچالی مارال

تریلر یخچال سه محور مارال دارای شش حلقه لاستیک است که این لاستیک ها کیفیت بسیار بالایی دارند و دارای گارانتی از شرکت سازنده نیز هستند. این یعنی اگر مشکلی برای لاستیک ها به وجود بیاید می توانید با استفاده از خدمات گارانتی بدون هیچ هزینه ای مشکلات
مربوط به لاستیک را حل کنید. رینگ این تریلر نیز ۶ عدد بوده که یک تکه هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند. این رینگ ها در برابر رطوبت و اکسیداسیون هم مقاوم می باشند.
سیستم برقی که در این تریلر وجود دارد کلید هفت پل با خط برق ۲۴ ولت است و چراغ های عقب و بغل این تریلر هم ساخت اتریش هستند.
لامپ های ال ای دی و سیستم هشدار دهنده ی عقب هم در این تریلر وجود دارند. به طور کل از میزان برق مصرفی تمام چراغ های این تریلر بسیار پایین می باشد.

کلام آخر:

اگر مشاغل شما مربوط به حمل انواع غذاها و میوه ها می باشد و به دنبال خرید یک تریلر یخچالی با کیفیت هستید، پیشنهاد می‌ کنیم که حتماً خرید تریلر یخچال سه محور مارال را انجام دهید و سعی کنید که خرید خود را از فروشگاه معتبر و خدمات پس از فروش انجام دهید‌ تا خریدی‌ موفقیت آمیز باشد.
فروشگاه لائودیسه به عنوان نمایندگی فروش اقساطی تريلر مارال و تريلی شرايطی مارال در خدمت شما هست تا بتوانید این تریلر یخچالی با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب تر از سایر نمایندگی ها از طریق این سایت، خریداری کنید.

Call Now Button