تریلر چادری ثابت سه محور

تریلر چادری ثابت سه محور

چادری ثابت 4 درب سه محور

تریلر چادری که نام دیگر آن ترانزیت می باشد، یک ماشین بسیار کاربردی و مناسب برای حمل لوازم و اقلام صادراتی به شمار می‌ آید و دارای قابلیت های گسترده می باشد که مهمترین قابلیت آن پلمپ شدن است. در میان تریلر هایی که در بازار وجود دارند چادری ثابت 4 درب سه محور یکی از بهترین و با کیفیت ترین تریلر هایی است که یافت می شود.
با استفاده از تریلر چادری مارال می توان انواع محموله های بسته بندی شده در پالت های چوبی، فلزی یا کارتونی و حتی جعبه و کیسه های با سایز بزرگ را جا به جا کرد. کالاهایی که حجیم هستند و فاقد بسته بندی می باشند نیز با تريلر قابلیت جا به جایی دارند. همین مسئله موجب شده است که این تریلر ها برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند.

تلفن مرکز تماس :

  • 021-55244527
  • 021-55245078

آدرس: تهران اسلامشهر شهرک کامیونداران بلوار امام علی نبش میدان امام

ویژگی های چادری ثابت 4 درب سه محور

چادری ثابت 4 درب سه محور یکی دیگر از محصولات برند مارال به حساب می آید و جزو تریلر چادری مارال محسوب می‌ شود. این تریلر دارای سقف ثابت است که این سقف سه محور دارد و دارای چهار عدد درب نیز می‌ باشد. چادری که برای این کار استفاده شده است مقاومت بالایی دارد و می‌ تواند از دمای منفی ۳۰ درجه تا مثبت ۷۰ درجه سانتیگراد تحمل داشته باشد.

علاوه بر این مقاومت بالا در برابر تغییرات دمایی، باید بگوییم که در برابر پارگی و انواع بریدگی نیز کاملاً مقاوم است و به هیچ عنوان آسیب نمی بیند. ماندگاری رنگ بالایی نیز دارد و اگر برای ساعت ‌ها در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرد دچار تغییر رنگ نخواهد شد. اتاق این تریلر نیز فضای نسبتاً مناسبی دارد و برای قرار دادن لوازم مختلف بسیار امن خواهد بود.

به طور کلی چادری ثابت 4 درب سه محور نوعی تریلر بسیار با کیفیت و خوش ساخت است که تعداد رینگ آن ۶ عدد بوده و تعداد لاستیک‌های آن نیز ۶ حلقه لاستیک بارز می باشد. رینگ هایی که برای این تریلر استفاده شده‌ اند، ترک بوده و تحت لیسانس آلمان هستند و لاستیک ها هم دارای ۲ سال گارانتی می باشند. با وجود اینکه کیفیت بالایی دارند، اما در صورت بروز هرگونه مشکل برای لاستیک می توانید از خدمات پس از فروش و گارانتی آن ها برای تعمیر استفاده داشته باشید.

ساختار اتاق چادری ثابت 4 درب سه محور

ساخت اتاق چادری ثابت 4 درب سه محور بسیار اصولی است. پوشش کف آن از تخته چند لایه مقاوم می‌ باشد که کاملاً ضد سایش است و ضخامت آن برابر با ۳۰ میلی متر است. سقف آن هم دارای تیرک های مخصوص فلزی و قابل باز شدن می باشد. درب های عقب و قسمت بغل تریلر از پروفیل های آلومینیومی مخصوص ساخته شده اند و پایه های وسط نیز بازشو می باشند. که جنس آن ها از فولاد ساخته شده است.

ستون ها و تاج جلوی این تریلر دارای متریال فولادی هستند که مستحکم می باشند و در برابر هر گونه ضربه و فشار آسیبی نخواهند دید. به طور کلی اگر بخواهیم در رابطه با میزان استحکام ساختار اتاق این تریلر صحبت کنیم باید بگوییم که تمام قسمت های مختلف اتاق این تریلر اصولی هستند و بر پایه ی استاندارد های لازم تولید و نصب شده‌ اند. این مسئله باعث می‌ شود که ساختار اتاق این محصول کاملاً مستحکم، مقاوم و بادوام باشد.
این محصول دارای استانداردهای لازم و گواهی بازرسی جوش و کنترل ابعادی می‌ باشد و این مسئله به افزایش کیفیت آن افزوده است. علاوه بر این شما می توانید با سفارش این محصول در سایت لائودیسه رینگ و لاستیک زاپاس هم سفارش دهید تا به همراه محصول برای شما ارسال شود.

ناگفته نماند که پایه های جلو و عقب این تریلر قابلیت تغییر ارتفاع دارند که این تغییر ارتفاع با استفاده از جک های دستی قابل انجام می باشد. این کار به راحتی امکان پذیر خواهد بود زیرا جک دستی کاملا روان و سریع عمل می کند.
سیستم چادر، سقف و دیواره های این تریلر هم می‌ توانند به صورت ریلی مجزا جمع شوند و برای جمع کردن آن ها کار سختی در پیش نخواهید داشت و می توانید در مواقع لزوم آن ها را جمع کنید.

ویژگی های تریلر های چادری مارال:

شرکت مارال یکی از موفق ترین تولید کنندگان در حوزه تریلر می باشد و تریلر چادری مارال نیز یکی از باکیفیت ترین تریلر های موجود در بازار به حساب می آید.
لائودیسه به عنوان نمایندگی معتبر فروش ماشین آلات برند مارال فعالیت می کند و افرادی که قصد خرید تیلر های مارال را دارند می‌ توانند از طریق این نمایندگی همه ی اقدامات لازم را انجام دهند.
به طور کلی تریلر های مارال دارای ویژگی های منحصر به فرد زیادی می باشند که در ادامه این ویژگی‌ ها را به شما معرفی می کنیم.

  • کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب و مقرون به صرفه در مقایسه با نمونه های هم سطح خارجی
  • چادر مستحکم و مقاوم در برابر تغییرات آب و هوایی و پارگی
  • قابلیت استفاده برای جابجایی انواع کالا
  • قابلیت بارگیری از طرفین و دارای درب مخصوص در دو طرف
  • کف مستحکم که از تخته چند لایه مقاوم ساخته شده است
  • قطعات با کیفیت و مرغوب که بعد از سال ها استفاده از تریلر هم دچار مشکل نمی شوند
  • دارای فضای مناسب برای قرار دادن کالا های مختلف در حجم و تعداد بالا
  • لاستیک و رینگ با کیفیت با گارانتی

سخن پایانی:

برای خرید تریلر چادری مارال از جمله، چادری ثابت 4 درب سه محور سایت لائودیسه به عنوان نمایندگی معتبر در خدمت شما می باشد. البته می توانید به صورت حضوری هم در این نمایندگی حضور پیدا کنید و از خدمات آن بهره ببرید. این نمایندگی در تهران، اسلامشهر، شهرک کامیون داران، بلوار امام علی، نبش میدان فخری زاده واقع شده است. اگر ساکن تهران یا استان های اطراف هستید، می توانید با خیالی راحت در این نمایندگی حضور پیدا کنید و خرید خود را انجام دهید. این نمایندگی دارای خدمات پس از فروش نیز می باشد و می توانید پس از انجام خرید، از خدمات گارانتی آن هم بهره ببرید.

Call Now Button