تریلر تیغه کانتینر بر سه محور مارال

تریلر تیغه کانتینر بر سه محور مارال

تیغه کانتینربر سه محور

تیغه کانتینربر سه محور یک وسیله ی حمل و نقل برای باربری به حساب می‌ آید که می توان برای حمل کانتینر ها و تانکر های سوخت سه محور از آن استفاده کرد و یکی از پرکاربرد ترین تریلی ها برای حمل بار های سنگین به حساب می آید. اگر قصد حمله بارهای سنگین را دارید باید بگویم که تیغه تانکر سه محور بهترین انتخاب برای شما می باشد.
تیغه کانتینربر سه محور از نوع مارال می باشد. که در سایت ما موجود شده است و کیفیت بسیار بالایی دارد. اگر دوست دارید که تیغه کانتینربر سه محور را با برند مارال و مناسب ترین قیمت خریداری کنید سایت ما به خدماتی که ارائه می دهد در خدمت شما است.

لائودیسه یک نمایشگاه کامیون و ماشین های سنگین است و نمایندگی فروش انواع تیغه کانتینربر سه محور می باشد و این وسیله نقلیه را با قیمتی مناسب تر از سایر مراجع به فروش می رساند.

تلفن مرکز تماس :

  • 021-55244527
  • 021-55245078

آدرس: تهران اسلامشهر شهرک کامیونداران بلوار امام علی نبش میدان امام

معرفی تیغه کانتینربر سه محور:

تیغه کانتینربر سه محور یکی از ساده ترین بارگیر هایی است که کاملاً سبک می باشد و ثابت نیست. (این یعنی قابلیت جداسازی هم دارد) محل بار تریلی کانتینربر با استفاده از تیغه طولی به دو قسمت مساوی تقسیم می شود و تکه های تریلر هم دارای دو نوع مختلف می باشند. که یکی از آن ها برای حمل کانتینر کاربرد دارد و نوع دیگر برای حمل مخازن کانتینر مناسب خواهد بود‌.

این تیغه ها قابلیت اتصال موقت و غیر دائمی دارند تا بتوانید در مواقع لزوم آن ها را جدا کنید و این قابلیت کمک می‌ذکند که بتوان در لحظه و با توجه به شرایط، انواع مختلف کانتینر، مخازن و ادوات را روی قسمت بارگیری قرار داد.
در حقیقت تیغه تریلی یک نوع از کفی تریلی محسوب می‌ شود که می‌ توان از آن برای جا به جا کردن کانتینر استفاده کرد‌ قیمت آن هم با توجه به نوع برندی که از آن تولید می‌ شود متفاوت می باشد.

کاربرد تریلی تیغه چیست؟

  • جا به جایی و حمل کانتینر های مختلف
  • حمل مخزن شیر آب
  • جا به جایی مخزن آمونیاک
  • حمل مخازن فرآورده های شیمیایی

ویژگی های تریلی تیغه:

اگر بخواهیم به معرفی و بررسی ویژگی های تیغه کانتینربر سه محور بپردازیم باید در وهله ی اول به ابعاد آن اشاره کنیم. طول این محصول ۱۲ هزار و ۲۰۰ میلی متر بوده و عرض آن هم برابر با ۲۵۵۰ میلی متر می باشد. همان طور که از نام این محصول پیداست، نوع محور آن سه محور بوده و ۹ تنی دیسکی یا کاسه ای با محور جلو مجهز به سیستم بالا رونده هم دارد.

شاسی و قطعات این تریلر تیغه از فولاد ساخته شده اند که استحکام بالایی دارند و می‌ توانند تا سالیان طولانی قابل استفاده باشند و در صورت استفاده ی طولانی مدت هم دچار ساییدگی یا آسیب نمی شوند. وجود این قطعات با کیفیت به افزایش طول عمر این تریلی کمک می کند.

تعداد رینگ و لاستیک در این محصول به 6 عدد می رسد. تمام رینگ های به کار رفته شده در روند ساخت این محصول ترک هستند که تحت لیسانس آلمان تولید و ساخته شده اند. به همین منظور کیفیت، دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارند و تا سال های طولانی هم در معرض گرما، سرما، نور خورشید و استفاده ی مداوم، دچار تغییر در ظاهر نمی شوند و آسیبی هم نمی بینند.

لاستیک های آن هم شامل 6 عدد حلقه ی لاستیک بارز می باشد که هر کدام از این لاستیک ها هم دارای دو سال گارانتی هستند تا بدین ترتیب در صورت بروز مشکل برای لاستیک بتوانید تا مدت زمان دوسال بعد از خرید، آن را بدون هیچ هزینه ای تعویض کنید.
این موضوع جزو خدمات با ارزش نمایندگی لائودیسه به شمار می آید. و باعث می شود که افراد بتوانند با اطمینان خاطر بیشتری، خرید خود را از این نمایندگی معتبر انجام دهند.

سایر مشخصات تیغه کانتینربر سه محور:

رنگ بدنه ی تیغه کانتینربر سه محور نیز در مرحله ی ابتدایی بر اساس استاندارد SA 2.5 شات بلاست شده است و بعد از آن، با کمک مواد مخصوص شستشو داده شده است.
پس از شستشو سطح آن را با یک لایه آستر اپوکسی پوشش داده اند و در انتها، رنگی که به عنوان رنگ نهایی روی سطح تریلی تیغه قرار می گیرد، پلی اورتان می باشد. وجود لایه پلی اورتان هم باعث جلوه ی براق تریلی می شود و هم به مقاومت و استحکام بدنه ی آن در برابر انواع ضربه، فشار و خط و خش اضافه می کند.

شاسی و قطعات فولادی این تیغه، کمک می کنند تا جا به جا کردن اجسام سنگین آسان تر و ایمن تر انجام شود. این قطعات به قدری مقاوم هستند که سنگین ترین اجسام هم آسیبی به آن ها وارد نمی کنند.

تیر های اصلی این نوع تریلر ها معمولا فولادی جوشی هستند که با تسمه ی استاندارد و لبه های گرد مورد استفاده قرار می گیرند. د قسمتی از این تریلی، محفظه ای مخصوص قرار دادن کپسول آتش نشانی هم وجود دارد تا بتوان برای افزایش امنیت کپسول آتش نشانی هم در آن محفظه قرار داد.
سیستم ترمز این تریلی به صورت KNORR یا WABCO می باشد که ساخت آلمان است و دارای شیر سبک و سنگین اتوماتیک نیز هست. که به طور کل کیفیت بسیار بالایی دارد.

کلام پایانی:

اگر قصد دارید که برای مشاغل خود به خرید تیغه تانکر سه محوره بپردازید، لائودیسه با خدمات با ارزشی که ارائه می کند، در خدمت شما می باشد. این شرکت از سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرد و در همین مدت زمان کوتاه توانست که به اعتبار بسیار بالایی دست پیدا کند.

فعالیت تخصصی لائودیسه در زمینه ی خرید و فروش انواع کامیون، تریلر و ماشین های سنگین مارال می باشد و اگر شما هم قصد دارید که تریلرهای برند مارال را خریداری کنید نمایندگی لائودیسه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود و می توانید با مراجعه به این نمایشگاه محصول مورد نظر خود را با قیمتی مناسب خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تماس این نمایندگی ارتباط برقرار کنید و از مشاوره ی آن ها بهره ببرید.

Call Now Button