تریلر چادری کشویی سه محور مارال

تریلر چادری کشویی سه محور مارال

چادری جکدار 4 درب ریلی 3 محور

یکی از انواع تریلر چادری مارال تریلر چادری جکدار 4 درب ریلی 3 محور می باشد. این تریلر ها دارای پایه های جلو و عقب می باشند که قابلیت تغییر ارتفاع با استفاده از جک های دستی را دارا هستند. از آن جایی که طراحی خاص و منحصر به فردی دارند جزو پرکاربردترین انواع تریلر های برند مارال به حساب می آیند و توانسته اند که خریداران زیادی را به خود اختصاص دهند.

برای جا به جایی کالاهایی که در کارتون، جعبه یا کیسه قرار گرفته اند می توانید از تریلر چادری جکدار 4 درب ریلی 3 محور استفاده داشته باشید.
اگر قصد خرید چادری جکدار 4 درب ریلی 3 محور با کیفیت و کاربردی را دارید می توانید از طریق سایت لائودیسه اقدامات لازم را انجام دهید.

این سایت، نمایشگاه کامیون و انواع تریلر ها می باشد که خدمات مختلفی را در حیطه ی خرید و فروش و حتی واردات خودروهای سنگین ارائه می دهد و می توانید خودروی سنگین مورد نظرتان را در این سایت با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.
پس اگر به دنبال خرید انواع خودرو های سنگین در کیفیتی بالا هستید، می توانید از خدمات لائودیسه، نمايندگی مارال تريلر تهران بهره ببرید و خریدی با کیفت و بسیار مناسب را تجربه کنید.

تلفن مرکز تماس :

  • 021-55244527
  • 021-55245078

آدرس: تهران اسلامشهر شهرک کامیونداران بلوار امام علی نبش میدان امام

ویژگی ها و مشخصات چادری جکدار 4 درب ریلی 3 محور

این تریلر طولی برابر با 13600 میلی متر دارد و حجم آن هم برابر با 101 متر مکعب می باشد. ارتفاع بارخور در این تریلر معادل 3000 میلی متر است و عرض بارخور هم برابر با 2480 میلی متر می باشد. در مجموع و با وجود این ابعاد، می توان نتیجه گرفت که این محصول دارای فضای نسبتا مناسبی است که برای قرارگیری کالا های مختلف و جا به جایی آن ها مناسب خواهد بود و فضای خوب و نسبتا جاداری دارد.

اگر بخواهیم به نوع محور چادری جکدار 4 درب ریلی 3 محور بپردازیم، باید بگوییم که دارای سه عدد محور 9 تنی دیسکی یا کاسه ای می باشد که محور جلوی آن هم به بالا رونده مجهز شده است و این موضوع، ویژگی مثبت و بسیار خوبی برای این تریلر به حساب می آید.

شاسی و تمام قطعات فلزی این محصول هم از فولاد باکیفیت و بسیار مقاوم ساخته شده اند. این موضوع موجب افزایش دوام، استحکام و مقاومت این تریلر شده است. زیرا فولاد جزو مقاوم ترین و بهترین متریال ها به حساب می آید.

ویژگی های چادر تریلر 4 درب ریلی 3 محور

همان طور که می دانید مهم ترین بخش برای تریلر های چادری، چادر آنها محسوب می شود. چادر تریلر چادری مارال هم دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود می باشد که در ادامه به این ویژگی ها می پردازیم:

  • وارداتی از اروپا و کاملا مرغوب
  • سه تکه
  • کشویی
  • ساخته شده از پلیمر مخصوص
  • دارای قابلیت مقاومت در دمای منفی 30 درجه تا مثبت 70 درجه ی سانتی گراد
  • مقاومت بالا در برابر پارگی و بریدگی
  • رنگ ثابت (در اثر برخورد نور مستقیم خورشید تغییر رنگ نمی دهد)
  • با دوام
  • دارای قابلیت کشوی سقف و بغل به صورت کاملا جداگانه

ساختار اتاق در چادری جکدار 4 درب ریلی 3 محور چگونه است؟

اتاق در چادری جکدار 4 درب ریلی 3 محور و چادری ثابت 4 درب سه محور جزو قسمت های حیاتی محسوب می شود. به همین علت باید به بهترین شکل ممکن ساخته و پرداخته شود. ساخت اتاق این تریلر کاملاً مناسب می باشد. زیرا پوشش کف آن از تخته ی چند لایه ی مقاوم ساخته شده است که می‌تواند وزن بالای کالاهای مختلف را به خوبی روی خود تحمل کند و کاملاً هم ضد سایش می باشد.

با وجود این مقاومت بالا میزان ضخامت آن بسیار پایین بوده و برابر با ۳۰ میلی متر است. سقف این اتاق نیز دارای تیرک های مخصوص فلزی و قابل باز شدن می باشد تا بتوانید در زمان لازم با استفاده از این قابلیت سقف اتاق را باز کنید.
درب های عقب و بغل اتاق هم از پروفیل های آلومینیومی مخصوص ساخته شده‌ اند که بسیار با کیفیت و مقاوم هستند. ناگفته نماند پایه های وسط اتاق این تریلر از نوع بازشو می باشند و تا جلو ستون ها در گوشه ها قرار دارند و حتی پایه های وسط اتاق جنس فولادی دارند و از مقاومت و استحکام فوق العاده بالایی برخوردار می باشند.

در مجموع تمام قطعات و قسمت های مختلف ساخت اتاق این تریلر مقاوم و بسیار با دوام هستند که به افزایش دوام طول عمر تریلر هم کمک می‌ کنند و باعث می‌ شوند که این تریلر قابلیت استفاده ی طولانی مدت را داشته باشد و یا اتاق آن دچار مشکل خاصی نشود.

رینگ و لاستیک چادری جکدار 4 درب ریلی 3 محور

چادری جکدار 4 درب ریلی 3 محور دارای ۶ عدد رینگ می باشد که این رینگ ها تحت لیسانس آلمان هستند و به همین منظور باید بگوییم که کیفیت بسیار بالایی دارند. تعداد لاستیک‌ های این تریلر هم به ۶ حلقه لاستیک بارز می رسد که تمام این لاستیک‌ها ۲ سال گارانتی دارند.

در مجموع رینگ لاستیک برای تریلر ها اهمیت بالایی دارند. زیرا باید با کیفیت باشند تا در طول جاده دچار مشکل نشوند. این رینگ لاستیک ها نیز از این کیفیت بالا برخوردار هستند و با وجود گارانتی که برای لاستیک ها در نظر گرفته شده است، شما می توانید تا دو سال بعد از خرید لاستیک هم در صورت بروز هرگونه مشکل از خدمات مربوط به گارانتی آن بهره ببرید تا در صورت لزوم لاستیک تریلر تعویض یا تعمیر شود.

Call Now Button